Roadtrip door de USA - Texas deel 3

15/2 ~ 18/2

Dinsdag. Vandaag een reisdagje, we ontbijten bij het hotel en doen rustig aan om onze spullen te pakken. Rond 11 uur zitten we in de auto. We stoppen onderweg bij de Mac voor een plaspauze en wat te drinken en rijden dan weer door. Lekker uit het raam kijken en heel hard meezingen met slechte muziek, een echte roadtrip!

Eind van middag komen we bij the Big Texan motel aan, een motel helemaal in het wilde westen stijl. Bij het hotel zit ook een restaurant. Het restaurant in bekend om hun giga steak van 72oz. Als hij binnen een uur op is, is hij gratis. Het was ons iets te heftig dus maar gewoon voor de 8oz gekozen. Het was hartstikke gezellig want er waren ook cowboys die live muziek gingen spelen. Ik denk alleen niet dat het de bedoeling was dat er werd meegezongen want ze zijn niet meer teruggekomen…

Woensdag. Een wandeldagje, we gaan naar Paloma Dura Canyon. Bij de ingang besluiten we welke route we willen wandelen, het wordt blauw. We zijn met de auto de canyon ingereden naar het beginpunt van de blauwe route. Wat een grap, we liepen eerst op groen, daarna op blauw maar bleek het, het laatste stukje te zijn… We waren toen bij paars en hebben die maar gelopen, ook erg mooi haha. We hebben daarna de auto weer gepakt en de rest van de loop gereden, tussendoor uitgestapt voor de mooie uitzichten. Echt een prachtig park!

Op de terugweg hebben we wat boodschappen gedaan bij de Walmart, ik had nog een notitieboek nodig en de Walmart heeft dat natuurlijk. Die heeft namelijk alles! Lekker helemaal dood die winkel gelopen, Lisa en Ciska waren me 30 keer kwijt, snapte er niks van hahah.

We hebben daarna een ijsje gehaald en zijn lekker gaan relaxen bij het hotel.

Donderdag. Vandaag een rustdag, even bijkomen van de afgelopen 3 weken volop dingen doen en zien. We hadden Netflix op de tv dus we hebben de dag heerlijk besteed aan Greys anatomy kijken. Tot Lisa ons om 1500 een schop onder ons hol gaf dat we nog even de deur uit moesten.

Probleem was alleen dat de temperatuur van 22 graden naar -6 is gegaan… Steenkoud buiten! We hebben de auto gepakt naar het winkelcentrum, rondgeslenterd en even koffie gedronken. Bij het hotel hebben we nog een keertje bij de Big Texan gegeten en daarna alles weer klaargemaakt om de volgende dag verder te kunnen reizen.

Volgende stop: New Mexico!