It's a match! #3

When something goes wrong in your life, just yell “PLOT TWIST!” And move on.

Hoi bloglezers!

Daar zijn we weer met groot nieuws! Misschien hebben sommige van jullie gehoord, misschien ook niet. Bij deze geef ik even een update.

Vorige week vrijdag kreeg ik van mijn hostmom een sms'je dat het beter is mijn plaatsing vroegtijdig te eindigen. Dit betekende dat ik per 1 januari op straat stond. Dit was best wel even heftig, ik wist dat er tussen de ouders en mij nooit een hechte vriendschap zou ontstaan, maar met de kids ging het erg goed! Dus ik had mij erbij neergelegd en zou er nog twee fijne maanden van maken. Nou, niet dus.
Gelijk smartaupairs gebeld en we zijn opzoek gegaan naar een oplossing. Alsof het zo moest zijn was er een gezin in Melbourne waarvan de au pair vertraagd was en ze zaten een maandje zonder. Na een Skypegesprek heb ik besloten die kant op te gaan, om daar te zorgen voor twee meisjes van drie en vijf, ze hebben beide zomervakantie dus dat word heel veel leuke dingen doen!

Dus kort samengevat, 3 januari vertrek ik met het vliegtuig vanuit Sydney en ga ik nog een maandje in Melbourne wonen, de stad ontdekken, nieuwe mensen ontmoeten, leuke dingen doen om daarna rond 4 februari weer naar Sydney te gaan om te beginnen aan de reis door Australië met Danielle. Super veel zin in!

Alvast hele fijne feestdagen en ik houd jullie op de hoogte over mijn nieuwe avonturen!!

Dikke kus (nu nog vanuit Sydney)

X Nina

Reacties

Reacties

thamara

Wat jammer,maar fijn dat je zo snel weer wat nieuws heb gevonden, en wie weet gaat dit net zo aflopen als in Amerika en wordt dit een supermatch en anders heb je gelijk wat van Australië gezien en je moet maar zo denken voor hun een gemiste kans om de beste au pair ter wereld in huis te hebben. Je kan het niet iedereen naar de zin maken .
Alvast fijne dagen met je vriendinnen en succes met je reis naar Melbourne.

Danielle (travelmate)

Hoi nina!
K dacht laat ik ook eens een berichtje achterlaten. Ik vind het erg jammer dat je me gaat verlaten hier in Sydney. Wat ga ik onze bondi junction tripjes missen. Dat word een saaie maand zonder jou. Maar k ben blij voor je dat je de kans krijgt om daaar nog een keer te laten zien hoe een goed au pair je bent ! Want dat ben je zeker. En de familie weet idd niet wat ze gaan missen. Denk dat ze stiekum spijt gaan krijgen. We gaan deze 2 weken nog veeeeel leuke dingen doen. Max brenner, 36bar, bios, misschien zelfs wel 8 pools haha! En in februari lekker reizennnnn. Kijk er naar uittt! Aftellen! Je gaat het vast heel leuk hebben daar!

Liefs danielle

Maartje

Wat raar dat ze dat via de sms doet terwijl je daar in huis woont. Maar fijn dat je zo snel iets anders hebt. Moet vast gewoon zo zijn inderdaad.

Marleen

Ongelooflijk!! Hoe dit gegaan is! Maar wat fijn dat je nog naar Melbourne kunt! Ik hoop dat je het daar nog heel leuk zult hebben deze maand. Liefs x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!