It's a match! #2

Hoi bloglezers,

Hoe gaat het in het koude Nederland? De Sint is weer veilig in het land gekomen, hoorde ik! En de kerstbomen kunnen weer gekocht worden?
Zoals beloofd zou ik jullie een update geven als ik nieuws heb over een mogelijk nieuw gezin.

Nou die is gevonden! Vanaf 1 april ga ik bij een familie aan de slag, in Darwin! Darwin helemaal bovenin Australië, de hoofdstad van Noordelijk Territorium. De stad wat bekend staat om zijn natuur en de krokodillen, waar je niet mag zwemmen in de oceaan vanwege giftige kwallen en de enige seizoenen die ze kennen zijn het droge en natte seizoen.
Daarnaast is het de stad die qua oppervlakte 12254,99 kilometer kleiner is dan Sydney. Ik ben erg benieuwd!
Dan het gezin: ik ga zorgen voor twee jongens. Reuben is 5 jaar en gaat naar school, Sid is 15 maanden en is een vrolijke thuis-baby. De moeder werkt twee dagen per week dus dan heb ik de kids, de andere drie dagen help ik mee waar nodig is. De vader werkt doordeweeks uit huis en komt in het weekend weer huis. Verder is er nog een hond en oja, we hebben een zwembad in de tuin!! Verder ligt het huis erg centraal, naast het strand en de zee en het centrum is goed bereikbaar.

Ik heb erg veel zin om mijn laatste vier maanden in Aussie daar door te brengen, maar eerst nog 2(!) maanden Sydney en het land doorreizen! Ik heb er zin in!

Dikke kus vanuit Sydney,
Nina

Reacties

Reacties

thamara

Wat leuk ,eerst nog even op avontuur en dan wonen tussen de krokodillen.
Maar eerst nog even genieten van de lente en de feestdagen in Sydney.

Marleen

Goed bezig Nina!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!