Regelen, organiseren en lijstjes maken

Lieve bloglezers,

Nadat de familie en ik de formulieren hadden ondertekend, kon ik verder met de volgende stap. Online een werk/holiday visum aanvragen voor Australië. Vooral veel informatie geven over mijzelf, ook nog een aantal keer Travel Active moeten mailen want sommige vragen waren wel heel raar, haha! Nadat ik het visum om 19:05 had aangevraagd kreeg ik om 19:35 het bericht dat hij was toegewezen, jippie ik mag het land in!

Na het visum kwam de volgende stap, het zoeken van een goedkoop maar flexibel vliegticket. Ik heb denk ik wel acht offertes gehad maar gelukkig toch een goede kunnen vinden met fijne kosten voor het aanpassen van de vlucht, deze gelijk laten boeken en dit betekent dus dat mijn vertrekdatum bekend is!! Op 30 juli om 21:50 vertrek ik vanuit Amsterdam naar Dubai en van Dubai naar Sydney hier kom ik op 1 augustus om 7:45 ’s ochtends aan, hallo jetlag!
Nu kan het aftellen toch echt beginnen, nog 109 dagen dan stap ik op het vliegveld!

Ondertussen heb ik nog steeds mailcontact met de familie, ze kijken erg uit naar mijn komst! Ik ben ook al lijstjes aan het maken met de dingen die ik wil gaan zien en doen in Sydney, maar ook alvast rondkijken voor wat ik na mijn au pair tijd wil gaan doen. Helaas moet ik nu ook nog steeds naar school en stage, ook nog heel veel werken om geld te sparen dus echt volledig focussen op Australië gaat hem nog niet helemaal worden..

Als er weer nieuwe updates zijn dan komt er weer een nieuwe blog! Wil je op de hoogte gehouden worden voor de volgende update? Vul dan je email adres rechts in beeld in, dan krijg je een bericht bij een nieuw verhaal en fotoserie.

X Nina

~You can’t buy happiness, but you can buy a plane ticket and that’s kind of the same thing~

Reacties

Reacties

Danielle

Hoi!

Ik kwam op je blog terecht via de travel active facebook, leuk om te lezen! Ik vertrek zelf 28 juli naar sydney! Dus we komen bijna tegelijk aan. Welke plaats ga jij wonen? :)

Nina

Hoi!
Wat superleuk dat je ook gaat! Ik kom in Randwick dat is een wijk tussen het centrum en bondi beach. Waar kom jij precies?

Danielle

Heb via facebook een berichtje gestuurd :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!