It's a match!

Hoi bloglezers!

Zoals jullie aan de titel kunnen zien, ik heb een gezin! Na de skype gesprekken die ik heb gehad heb ik een gezin afgewezen en het andere gezin gevraagd of ze nog een keer wilde skypen. Ondertussen heb ik ook contact gezocht met hun oud au pairs en huidige au pair, voor ervaringen. De au pairs waren allemaal heel erg enthousiast! En na het skype gesprek afgelopen zaterdag met het gezin wist ik het zeker, voor dit gezin wilde ik graag werken! Ik heb aan het eind van het gesprek een volmondig ja gezegd dus de contracten konden worden gemaakt! Deze zijn ondertussen getekend, dus het is officieel!

Een introductie van de familie: ouders Bernard en Amelia, kinderen Grace (5 jaar) Bode (3 jaar) Finn (1 jaar) en baby Phoebe (4 maanden) en de hond, een poedel haha! Een druk gezin dus! Amelia is een stay at home mom en met vier kinderen onder de vijf wilde ze graag een extra paar handen om te helpen, een soort tweede moeder/grote zus.
Het gezin woont in Sydney, 20 minuten met het ov naar het centrum, 20 minuten lopen naar het strand, maar ook heel veel parken/winkels/cafeetjes in de buurt. Ik heb het huis al geïnspecteerd via google maps en het zag er erg leuk uit!

De volgende stap is om mijn visum aan te vragen en een ticket te gaan boeken, maar daarnaast ook nog zorgen dat ik slaag voor mijn opleiding! Anders gaat het hele feest niet door… Alhoewel ik denk dat, dat wel goed komt

Wink

Dat was de update voor nu, wil je op de hoogte gehouden worden wanneer ik de volgende update plaats? Vul dan je email adres rechts in beeld in, dan krijg je een bericht bij een nieuw verhaal!

X Nina

~Say yes to new adventures ~

Reacties

Reacties

Marleen

Leuk Nina!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!