And so.. The Adventure begins.

Lieve bloglezers,

Het is begonnen, de voorbereidingen voor mijn nieuwe avontuur. Nu gaan we iets verder dan Engeland, zelfs verder dan Amerika. Ik heb besloten om naar de andere kant van de wereld te gaan! Jaja Australië it is! Ik hoop deze zomer te vertrekken om voor zes maanden als au pair aan de slag te gaan, daarna wil ik een beetje rond gaan reizen en zien waar ik uitkom… Iemand nog tips haha?
In september heb ik mijn pakket ontvangen en ben ik rustig aan begonnen met alles te gaan invullen, referenties te zoeken, doktersformulieren te laten invullen en een fotoboek maken. Lees, vooral iedereen lastig vallen of hun het willen invullen, haha! Nadat eindelijk alles was opgestuurd heb ik een interview gehad met Travel Active, ongeveer allemaal hetzelfde als toen ik naar Engeland ging. Dus ik wist wel wat mij te wachten stond.
Op 31 december kreeg ik dan het fijne bericht: Gefeliciteerd! Travel Active heeft je geaccepteerd voor het Au Pair programma. Over een tijdje vertrek jij naar Australië voor een avontuurlijke en onvergetelijke ervaring! Wat een supertof bericht om het jaar mee uit te gaan! Dus alles was officieel begonnen! Ik kwam op de smartaupairs website en ik kreeg een aantal matches binnen. Ik heb gemaild en vandaag had ik twee gesprekken met mogelijke gezinnen! Superspannend, gelukkig viel het allemaal reuze mee! Ik heb nog nergens ja op gezegd maar ben druk bezig met onderzoeken en alles opschrijven!

Dus dat is het voor nu, ik ben druk bezig met matches en ik zal jullie laten weten wanneer ik de juiste match heb gevonden!

Leuk dat jullie weer met mij meereizen!

X Nina

~Of all the books in the world, the best stories are found between the pages of a passport ~

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!