Vakantie!!

Hoihoi!

Daar ben ik weer met een nieuw verhaal! Maar voordat ik verder ga eerst een oproep:
Ik wil supergraag volgend jaar naar Australië, nu heeft Travel Active deze coole fotoactie waarmee je een cheque van 450 euro kan winnen! Dit kan mij natuurlijk goed op weg helpen! Willen jullie daarom even stemmen op mijn foto? Dit gaat als volgt:
1. Klik op de link à https://a.cstmapp.com/voteme/10672/616656663
2. Druk op Stem, je krijgt nu bericht in beeld om Travel Active te liken of te volgen, dit hoeft je niet je kan ook op continue klikken.
3. Accepteer de algemene voorwaarden.
Tadaa, je hebt gestemd, super bedankt!! Het kan soms nog vragen om in te loggen op Facebook, en helaas kan je zonder Facebook volgens mij niet stemmen… En ik hoor dat sommige mensen wat last hebben met stemmen op hun telefoon, Ipads en laptops werken wel heel goed!

Oke nu iedereen gestemd heeft (superbedankt nogmaals!) door naar het verhaal van deze week:
Donderdag 30 juli
Een drukke dag, Sarah moest nog van alles regelen voordat ze weggingen de volgende dag dus had ik de meiden. ’s Ochtends ging alles goed maar ’s middags hadden we wat kleine probleempjes. Het was superlekker weer maar ze wilde niet naar het park, alleen maar tv kijken. Helaas mocht dat niet van mij. Ik heb ze zover gekregen om wat leuks te gaan doen en we hebben een poosje monopoly gespeeld en daarna wat puzzels gemaakt. Daarna nog even in de tuin gespeeld en tekeningen gemaakt en toen was Sarah weer thuis. ’s Avonds heb ik even gezellig gefacetimed met mijn familie en daarna nog televisie gekeken.

Vrijdag 31 juli
Vroeg op om de familie uit te zwaaien, nog even gauw met Simon meegereden naar het huis van de hondenoppas zodat ik wist waar ik haar heen moest brengen en daarna had ik lekker rust! Ik ben gelukkig niet helemaal alleen want de oma is nog thuis en ook hebben we de hond. Nadat de familie weg was ben ik de hond gaan uitlaten en heb ik besloten wat ik ging doen. Ik heb de bus gepakt naar Clapham, dichtbij mij huis en heb daar even rondgelopen. En daar kwam ik tegen, jawel: de enige echte Lidl! Toch maar wat lekkere dingen ingeslagen en daarna weer naar huis gegaan, want het was bloedheet en ik wilde eigenlijk maar gewoon in het zonnetje zitten! ’s Avonds nog een keer de hond uitgelaten en daarna afgesproken met Suze en Marlijn. We gingen een avondje Londen by night doen, en wat was dat mooi! Al die lichtjes, supercool om te zien! We zijn daarna weer met de metro naar huis gegaan en waar het al gauw bedtijd was…

Zaterdag 1 augustus
Wauw wat gaat de tijd snel! Over 25 dagen ga ik weer naar huis… Vandaag eerst de hond naar de opvang gebracht zodat ik zoals normaal gewoon mijn weekend vrij had. Daarna met Lea afgesproken bij Buckingham Palace want we wilde graag de wisseling van de wacht bekijken. Dus wij waren daar aan het wachten, en wachten en nog langer te wachten. Net zoals de 100 andere toeristen die daar stonden toen ik zei dat ik ging opzoeken op internet. En jahoor het was er de hele maand augustus behalve zaterdag 1 en zondag 2 augustus, dus maar een ander keertje heen! Daarna zijn we naar Covent garden gelopen, dit was nog best wel een hele klus want er was een fietstocht gaande, dus het was superdruk overal! Maar we zijn er gekomen, even over de markt gelopen en een foto gemaakt bij de build a bear shop, daar heb ik met Iris een beer gemaakt toen we hier met school waren, dus dat moest ik even aan haar laten zien natuurlijk! Daarna zijn we teruggelopen naar Leicester Square en hebben we gegeten bij five guys, man o man wat een lekker hamburgers en patatjes die van Nederlandse aardappels waren gemaakt, haha! Na onze lunch hebben we verder gelopen en besloten we naar Harrods te gaan, even rondlopen in een warenhuis waar alles veeeel te duur is voor de gemiddelde mens haha. We zijn daarna met de bus weer naar Victoria gegaan en hebben daar nog even bij winkels gekeken (oa Hema) en daarna was het weer tijd om naar huis te gaan, en Dasha (de hond op te halen)
’s avonds nog met Marlijn en Suze naar de pub geweest en weer een latertje gemaakt… Gelukkig was de hondenoppas zo lief om Dasha de volgende ochtend op te halen, dus had ik mazzel:)

Zondag 2 augustus
Uit bed gegaan om de hond te geven aan de oppas en daarna heerlijk uitgeslapen. ’s Middags besloten we naar Abbey road te gaan, je weet wel die van de Beatles. Daar even de toerist gespeeld en over het zebrapad gelopen. Daarna met de metro terug naar Green park waar we eerst even bij Starbucks hebben gezeten en daarna in het park van de zon hebben genoten. Daarna weer naar huis om de hond op te halen waar we de twee gekste Engelse gasten ooit tegen kwamen. Ze waren toerist en ze zochten Hydepark (dat dus echt heel erg uit de buurt lag) later bleken ze gewoon Engels te zijn maar zochten ze een goede openingszin? Uh oké… Gekke Engelsen. Thuis de hond eten gegeven en klaar gemaakt om naar Alex te gaan, Alex was alleen thuis dus daar pizza besteld en een film gekeken, en ijs gegeten haha weer veel te veel van het goede maar we kregen het ijs gratis, dus dan weet je het wel he? Daarna naar huis gegaan, thuis nog even tv gekeken en toen naar bed.

Maandag 3 augustus.
De hond uitgelaten, en daarna ruzie met de hond gehad, sjonge die luistert soms nog slechter dan die meiden haha. Daarna met Alex naar Oxford street gegaan, vanuit daar naar Putney gegaan want ik had een extra baantje aangenomen voor deze week. Maandag, dinsdag en woensdag zou ik een meisje ophalen en thuis afzetten. Zo gezegd zo gedaan, het was onvindbaar maar uiteindelijk toch gevonden. Toen was ik bang dat ik niet meer wist hoe het meisje eruit zag (ik had haar maar een keer gezien) gelukkig kwam ze zelf al op mij af en was het hetzelfde meisje als van wie ik dacht dat het was, haha. Daarna moesten we met de tube, kinderen reizen gratis dus ik hou dat pasje ervoor, zei gaat door de poortjes ik erachter aan. Klapt ie dicht, zit ik vast… Oeps haha toen werd er uitgelegd dat het kind door het speciale portje mocht en als die er niet was we door een groot portje moesten, weer wat geleerd! Na dit leuke reisje hebben we bij haar thuis even gewacht op de moeder die al snel kwam en mij thuis bracht. Thuis gelijk met de hond gelopen en daarna gaan eten. Verder was er niet meer iets gepland die dag dus lekker tv gekeken.

Dinsdag 4 augustus.
Je zult het niet geloven maar ik heb weer eerst de hond uitgelaten, beetje saaie blog krijgen we zo, lekker eentonig. Nadat ik haar had uitgelaten heb ik mijn kamer even opgeruimd en verder niet veel gedaan, ik ben om 4 uur weer naar Putney gegaan en dat ging deze keer gelukkig allemaal goed! En thuis weer de hond uitgelaten.

Woensdag 5 augustus.
Vandaag werd de hond weer opgehaald door de hondenoppas, daarna weer naar bed gegaan en een extra uurtje geslapen. ’s Middags eerder naar Putney gegaan om te winkelen, ik had een paar leuke schoenen gezien maar die waren niet in mijn maat.. morgen maar een andere winkel proberen! Daarna even gezeten in de Costa (koffiebar) en doorgelopen naar de plek waar ik het meisje moest ophalen. Dit was de laatste dag dus toen moeders thuis was ook gelijk salaris gehad, ik kan weer een weekje door! Thuis tv gekeken en eten gekookt. Tv gekeken en even in bad gelegen, bijkomen van mijn zware leventje… Nu hard bezig om mijn blog te schrijven en die straks te posten. En bedenken hoe ik morgen in Londen kom nu ze weer een tubestrike hebben…. Dat horen jullie volgende week wel weer!

Dikke kusNina.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!