En we gaan nog niet naar huis!

Hallo people!

Alweer de derde week voorbij! De tijd vliegt en ik voel me hier harstikke thuis, gelukkig gaan we nog lang niet naar huis! Hier weer het verhaal van deze week. Veel leesplezier en reacties mogen jullie natuurlijk altijd plaatsen! Of het nou lieve berichtjes zijn of vragen, alles is welkom!

Donderdag 16 juli
Weer vroeg dag, eerst de hond uitgelaten en daarna alle spullen van de kids opgeruimd. Met de kids nog een aantal spelletjes van wie is het gespeeld en daarna met Leilah naar de boekenwinkel gegaan. Ze wilde graag een lijstje maken met boeken die ze wilde lezen op vakantie, wat was het leuk om haar daar zo ijverig door de boekwinkel te zien gaan. Deed mij denken aan mijzelf hoe ik mijn biebboeken uitzocht voor de vakantie, de helft had ik al gelezen die mijn moeder liet zien en ditzelfde antwoord kreeg ik met de boeken die ik Leilah liet zien. Nadat ze een heel lijstje had liepen we weer naar huis waar ik gauw de lunch klaar maakte want daarna moesten we weer door naar de bijles. Eten, schoenen aan, bus in en kind afleveren. Even een uurtje rust dus bij de Starbucks gezeten (favorite place haha) en Leilah weer opgehaald. ’s Middags wat lekkers gegeten voor de snack en daarna naar het park want het was superlekker weer! Ik in het zonnetje genoten en de kids lekker spelen. Thuis was het alweer tijd om het eten klaar te maken en daarna kwam Sarah al heel gauw thuis. Lekker in bad gegaan en nog tv gekeken toen was het alweer tijd om te gaan slapen.

Vrijdag 17 juli
De laatste dag dat ik de kids fultime zou hebben, hierna is Sarah toch echt klaar met werken. ’s Ochtends werd Dasha de hond opgehaald door de uitlaatservice dus kon ik rustig aan doen met de kids. We hebben buiten gespeeld en nog een aantal bordspelletjes. Verder hebben we lunch klaar gemaakt om mee te nemen naar het park want we wilde graag picknicken! Alleen moesten we wel even wachten tot de hond weer terug was. De meiden vonden dat echt niet leuk dus begonnen het op elkaar af te reageren, heb echt de rest van de ochtend politievrouwtje gespeeld. Maar gelukkig ging het allemaal goed in de park, de kids hebben goed gegeten en daarna nog lief gespeeld. Zo lief dat we een ijsje zouden gaan halen op de weg terug naar huis. Helaas voor hun mochten ze alleen waterijs, maar die wilde ze niet. Ik zeg dus: nou mooi dan kunnen we naar huis, je wilt niet weten hoe snel ze nog een ijsje hebben uitgekozen. Thuis nog even wat schoolwerk gemaakt en daarna mochten ze zelf nog doen wat ze wilden. ’s Avonds moest ik oppassen dus verder geen plannen gemaakt. Maar het weekend was weer vol gepland!

Zaterdag 18 juli
’s ochtends vroeg op want ik had met Lea (Duitse aupair) afgesproken om naar de beroemde Portobello market te gaan in Notting Hill. Superleuke markt met heleboel leuke dingetjes. Op de terugweg kwamen we nog langs de beroemde blauwe deur uit de movie. Dus als een echte toerist heb ik er een foto van en mee gemaakt hahaha. Daarna weer de tube gepakt naar centrum London, even in de primarkt een nieuwe portomonee gehaald en daarna doorgelopen naar de London Eye, het was superlekker weer dus we wilde er graag in, maar hij was duur en we hadden niet genoeg cash meer bij ons. Dus besloten we om een boottrip te doen over de rivier, ook die was duurder dan nodig was dus besloten we zelf maar langs de Thames the lopen. We zijn van de London Eye naar de Tower Bridge gelopen daar even uitgerust en cricket gekeken. Daarna over de tower bridge gelopen en daar de tube terug gepakt naar Piccadilly circus om wat te gaan eten. Toen werd het wel heel laat dus hebben we afscheid genomen en zijn we weer ons eigen weg naar huis gegaan.
Thuis kreeg ik een bericht van Alex (Australische aupair) of ik nog mee wilde wat gaan drinken, we zijn naar de pub in Fulham gegaan en laten we het maar ophouden dat het erg gezellig was en erg laat geworden was….

Zondag 19 juli
Vandaag eigenlijk met Alex mee naar Hyde park want ze had een sponsorloop, daarna wilde we nog wat leuks doen. Maar ik had er geen kracht voor, ik heb de hele dag tv gekeken en thee gedronken. ’s Avonds voelde ik me weer stukken beter gelukkig! Dus ik kon de nieuwe week weer aan!

Maandag 20 juli
’s ochtends waren de kids mee naar het park met de hond uitlaten en heb ik even het huis opgeruimd. ’s Middags met de kids spelletjes gespeeld en verder was er niet veel bijzonders vandaag. Behalve dat ik er ’s avonds achter kwam dat mijn favoriete tv show under the dome hier al wordt uitgezonden, dus ben ik begonnen aan seizoen drie. Terwijl de Nederlandse nog moeten wachten, haha!

Dinsdag 21 juli
Een drukke dag. ’s Ochtends was het plan om met de kids naar het park te gaan en daar hun moeder te ontmoeten die later zou komen, maar ze waren zo vervelend dat we hebben gewacht tot moeders thuis was. Daarna wel gegaan en natuurlijk hebben ze daar heerlijk gespeeld en wilde ze niet meer naar huis. Kids, pffff sometimes haha!
’s Middags was ik vrij dus met Marlijn (Nederlandse aupair) afgesproken in het park, even een starbucks gehaald en heerlijk van het zonnetje genoten, helaas ook verbrand, oeps… daarna een hele omweg naar huis genomen om toch nog voldoende te beweging te hebben die dag. En thuis heerlijk gekookt voor mijzelf en daarna verder mijn tv serie gekeken.

Woensdag 22 juli
En dan ben je er al drie weken, tijd vliegt voorbij! Een druk ochtendje eerst de hond uitgelaten en daarna kwam er een playdate over de vloer. Ze hebben zich gelukkig allemaal zelf kunnen vermaken en heb geen ruzies hoeven op te lossen. Lunch voor ze klaargemaakt en ook die viel in de smaak! Daarna met zijn allen de auto in, opweg naar Westfield! De kids gingen naar een speciaal kindermuseum met hun ouders en ik had de rest van de middag vrij. Dus heerlijk geshopt en op de terugweg gestopt bij een ander winkelcentrum. Nadat ik verdwaald was in de tube stations haha. Ik had de verkeerde lijn gepakt, en moest dus terug maar daardoor moest ik wel naar een heel ander station. Ik snap soms helemaal niks van die dingen…
’s avonds met Marlijn afgesproken, we wilde naar centrum gaan maar ze was haar OV kaart vergeten, dus hebben we gewoon wat gedronken. Misschien maar beter ook want ik was supermoe! Daarna weer naar huis en lekker vroeg naar bed gegaan, vandaar de blog een dag later. Sorry!

Dat was weer het verhaal van afgelopen week, ik zal proberen volgende week wél op tijd te zijn!
X Nina.

Reacties

Reacties

Marlijn

"Laten we het er op houden dat het gezellig was en laat is geworden" hihihihi ??

Kathinka

Seizoen 3 ??? We moeten twee toch ook nog zien.

Marleen

Nina wat gaaf allemaal zeg! En zo stoer dat je dan je weg zo goed weet te vinden in een vreemd land. Have fun xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!