Ticket check, reisverzekering check, koffer ingepakt CHECK!

Hallo iedereen!

Over precies 3 uur, 32 minuten en 40 seconden is het zover, dan vlieg ik naar Londen! Mijn reisverzekering is afgesloten, ticket is uitgeprint, mijn koffer ingepakt en voor de rest ligt (bijna) alles klaar! Ik kan voor acht weken naar Engeland en een nieuw avontuur beginnen! Ik heb ondertussen nog een aantal keer contact gehad met de familie en de klik wordt alsmaar groter en groter dus ik denk dat deze zomer helemaal goed komt! Verder zijn alle praktische dingen geregeld: afscheid is genomen, er is een lijst gemaakt met dingen die ik graag wil zien, op mijn werk vrij geregeld en ook mijn lieve auto heeft voor deze acht weken een plekje (Rodney als er iets mee gebeurd dan praten wij nooooooooooit meer haha)
Ik zal proberen wekelijks wat op te schrijven, alvast mijn excuses als dat niet gebeurd..

Dag lieve Nederlanders, tot over acht weken!
X Nina.

Ps: voor updates kan je, je email adres aan de rechterkant invullen!

Reacties

Reacties

Aranka

Jaaaa de eerste! Ik wil er nog minstens 8 lezen ????

Micha

Fijne zomer !!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!