Een nieuw avontuur!

Hallo lieve bloglezers,

Na een afwezigheid van bijna twee jaar, ben ik weer terug! Deze keer een gloed nieuw avontuur om met jullie te delen! Want misschien weten sommige mensen het al, maar deze zomer ben ik acht weken lang in Engeland te vinden. Ik ga hier als de slag als zomer au pair.
Even een korte samenvatting hoe ik hierop ben gekomen, nou in maart was ik een beetje aan het twijfelen wat te gaan doen deze zomer; gewoon een vakantie, weer werken op een camping, naar Amerika of lekker thuis blijven? Travel Active bood uitkomst met een nieuwsbericht op Facebook, Au pair in Engeland voor een zomerperiode. Dat leek mij wel wat! Dus even overlegt met mijn moeder en gelijk ingeschreven want het was drie dagen voor de laatste inschrijfdatum… Lekker impulsief weer haha!

Ondertussen heb ik dus al een heeeeeel groot pakket ingevuld, een heleboel mensen lastig gevallen voor referenties (want ben ik wel écht heel leuk met kinderen?) een fotoboek gemaakt, een filmpje en een voorstelbrief. Nadat ik dit alles weer had ingeleverd bij Travel Active kreeg ik een Skype interview om mijn Engels te testen, gelukkig was dat geen probleem! Daarna nog een Skype interview met de Engelse organisatie en ook die ging goed, dus ik kwam online te staan voor gastgezinnen die een au pair zochten. In mei kreeg ik een mail van een hele leuk gezin uit Londen. Moeder, vader, twee dochters van zeven en negen jaar plus een hond. Ze waren geïnteresseerd en ik ook dus na een aantal keer over een weer te hebben gemaild te hebben besloten we halsoverkop te gaan Skypen want ik ging die avond op vakantie voor een week dus wilde we eigenlijk zo snel mogelijk kijken of er een klik was, en die was er! Echt alsof ik ze al mijn hele leven ken heb ik supergezellig met de moeder zitten kletsen en ze heeft mij van alles verteld, ’s avonds nog een keer geskyped met de dochters erbij (en de hond want die moest ik ook echt zien volgens de meisjes, haha) In Frankrijk kreeg ik een mailtje met het contactadres van hun vorige au pair zodat ik haar nog wat vragen kon stellen en de mededeling dat ze mij toch echt heel erg graag als au pair wilde hebben! Super leuk natuurlijk dus nog even gemaild met hun vorige au pair en daarna wist ik het voor de volle 100% zeker ik wilde de zomer bij hun doorbrengen.
Daarna begon dus het contracten ondertekenen, vliegtickets boeken en verzekeringen regelen maar over 27 dagen is het dan zover, dan vertrek ik met het vliegtuig om voor twee maanden in Londen te wonen! Ik heb er echt superveel zin in!

Via deze blog wil ik jullie proberen op de hoogte te houden van mijn avonturen in Engeland dus als jullie een update willen ontvangen; even je email-adres invullen aan de rechterkant van deze pagina.

Xx Nina

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!