The end.

Lieve Nederlanders,

Dan nu toch echt mijn allerlaatste blog om het af te sluiten. Ondertussen ben ik al weer bijna twee weekjes thuis na echt een rare terugreis, want bij zou nooit iets normaal lopen…


Over de terugreis, ik zou dus vrijdag ochtend heel vroeg vliegen van Chattanooga naar Atlanta, Atlanta naar Washington en van Washington naar Amsterdam waar ik dan op zaterdag zou aankomen. Nou niet dus. Mijn eerste vlucht was zo vertraagd dat ik mijn andere vluchten niet kon halen. Dus even met TA een paar keer te hebben gebeld is mijn vlucht naar die zaterdag verplaatst dus zou ik toen op zondag aankomen. Dus daarna weer opgepikt door Audre en lekker hele dag bij het zwembad gelegen.

Zaterdag ging het wel zoals het moest, mijn vlucht was doordat het een andere dag was, wel veranderd. Ik ging nu van Chattanooga, Atlanta, Houston, Amsterdam. Deze vluchten gingen gelukkig wel allemaal goed, ik kwam zelfs tien minuten eerder dan gepland aan op Schiphol, waar iedereen stond te wachten! Daarna lekker terug naar mijn Nederlandse huisje, waar ik als eerste een groot blok kaas naar binnen heb gewerkt omdat ik dat zo heb gemist, haha! ’s Middags kwamen er nog mensen langs en daarna heb ik lekker lang geslapen door de jetlag die ik had.

De rest van het week heb ik met nog meer mensen afgesproken, en gezellige dingen gedaan…

Dus dit was dan mijn laatste blog, hierna geen blog meer, geen verhaal meer, geen Amerikaanse avontuur meer. Maar beginnen aan mijn nieuwe avontuur. Het MBO. En als ik daarna klaar ben nog veeeeeeeeel meer van de wereld zien!

Dankjulliewel voor het lezen van mijn blog en de lieve reacties die jullie altijd achterlieten!

Dikke kus Nina.

“Don't cry because it's over, smile because it happened.”

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!