This is the end.

Lieve Nederlanders,

Jullie lezen dit als jullie aan je dag beginnen, en ik ben met mijn vrienden aan het rondhangen omdat we er nog niet klaar voor zijn om te gaan slapen, want dan is het sneller dag.

Hier is mijn laatste weekblog.

Maandag.
’s ochtends door Bandy, emma en wat opcomming freshman opgepikt om naar kiddie camp voor basketball te gaan, daar hebben Emma en ik de geweldige job gehad om de klok te doen, haha! Daar geweest tot 12 uur en toen naar Chattanooga gegaan om mijn laatste dollars te besteden aan cheap clothes. Toen we daar klaar waren, frozen yoghurt gegeten, en naar de petstore gegaan om hondjes te aaien maar die waren er niet.. daarna weer terug naar huis waar ik de nacht gehuild heb omdat het rondhangen met Emma en Bandy er voor een lange tijd niet meer van zal komen…

Dinsdag.

’s Ochtends met Audre naar kiddie camp geweest, daar even gebleven, lunch voor ze gehaald, lunch voor onszelf gehaald, terug gegaan naar de gym om Noah een oefenwedstrijd te zien spelen.

Oja Noah is het neefje van Jo and Audre. Hij komt hier waarschijnlijk zijn high school doen. Dus hij heeft paar oefenweken.

Woensdag.

Vandaag hele dag thuis geweest, en mijn koffer ingepakt. Dat was nog wel een makkelijk klusje maar zoals jullie mij kennen, ik heb het natuurlijk weer uitgepakt omdat ik wat kwijt was… Dus ga het later maar opnieuw doen.

’s Avonds heel lief brought Jo some cheese dip from the mexican! Het was zo lief, ik love mexican food!

Donderdag.

’s Ochtends vroeg opgestaan om de fotoboek voor Jo en Audre af te maken, paar klusjes in huis te doen en daarna met de boys en tante plus haar kinderen naar de bios geweest. Toen als lunch ice cream gegeten by DQ omdat het mijn laatste blizzard was.

’s Middags kwamen Bandy en Emma alvast over want ’s avonds had ik mijn goodbye poolparty. Maar omdat het weer zo depressed was dat ik was leaving kwamen er onweerstormen gelukkig ging het snel weg en na een poosje in de basement te hebben gegeten zijn we weer buiten wezen zwemmen. Daarna met vrienden weer binnen gepraat en echt zo veel gehuild, iedereen ging nog dr boyfriends en moeders bellen zodat die nog gedag konden zeggen!

En daarna moesten ze naar huis, natuurlijk iedereen ging 3 keer teruglopen om gedag te zeggen en nog meer te huilen, het is zo gek dat het over is! En dat ik ze niet meer gewoon even kan zien… ik heb ze beloofd om volgende zomer terug te komen, dat word dus baantje zoeken maar alle donaties zijn welkom (hint.)

Toen alleen Grace, Katie, Emma, Bandy en ik nog over waren gingen we gezellig shake halen bij Sonic, en daarna weer naar huis om te gaan night zwemmen haha! Dus dat waren dan alleen Emma, Bandy, Noah en ik. Van de andere had ik al afscheid genomen.

Nu is het 2:15 in de nacht, jullie zijn al wakker en beginnen de nieuwe dag. Ik ga niet naar bed, ik heb mijn koffers gepakt alleen nog het laatste beetje.

Ik ga nog proberen om mijn zitplaats te veranderen zodat ik bij de window kan zitten. En voor de rest blijven Emma, Bandy en ik zolang mogelijk op als mogelijk is!

Ik zie jullie morgen, 7:15 kom ik aan op Schiphol vanuit washington DC en ik heb geen idee wat mijn vlucht nummer is.

Xx Nina.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!