Almost there.

Lieve Nederlanders,

Jaja dit is eigenlijk bijna het einde, dit is mijn laatste volle weekje…

Maandag:
Vandaag dus hele dag bij Shook geweest, tv gekeken, gebasketbalt, en daarna met haar naar basketball practie. Dus daar maar de klok gedaan en daarna thuis beetje tv gekeken.

Dinsdag:
Niets gedaan eigenlijk, meegegaan Brody opgepikt en de twins naar zwemles gebracht en thuis maar tv gekeken en bij t zwembad gelegen.

Woensdag:
Vandaag gebracht naar de gym was basketball team had wat oefenpartijtjes, dus hele dag in de gym rondgehangen, de klok gedaan, that was pretty much it… Oja daarna met Bandy en Emma wezen eten bij Wendy’s en wat foto’s afgedrukt…

Donderdag:
’s ochtends weer Bordy opgehaald bij zijn basketbal kamp, en daarna weer hele dag gehangen…

Vrijdag:

Zouden vandaag eigenlijk met vriendinnen gaan shoppen, maar ging niet door. In de middag naar de opa en oma gegaan, want Audre en Jo gingen op een date en wou niet hele avond alleen blijven. Omdat de boys de nacht daar bleven heb ik daar gezeten tot ze me weer opkwamen pikken.

Zaterdag:
Zo het was 6 uur ’s ochtend toen Bandy belde, ik mocht met haar mee naar haar softbal tournament, dus heel vroeg vertrokken, ontbijt gegeten bij Ihop (international, house, of pancakes.) erg lekker! Toen hele dag de wedstrijden gekeken! Ze werden kampioen, ik kreeg ook een prijs omdat ik de hele dag had gezeten met ze in de duck out, dus ik was een part of het team, haha! Dus dit jaar heb ik softball, basketball en soccer gespeeld! Ik ben zo sportief..

Zondag:
’s ochtends voor de laatste keer naar de kerk, zo gek om te beseffen dat ik volgende week zondag mijn welkom thuis feestje heb en terug in Nederland ben…

Na de kerk zijn we wezen boodschappen doen en thuis gelunched, nu is het buiten heel erg aan het regenen en onweren, dus kijken we films!

Volgende week, nouja het zijn maar 4 dagen, heb ik kiddiecamp voor basketball, gaan me vriendinnen en ik shoppen en heb ik nog een afscheidsfeestje! Maar dat was eigenlijk een suprise haha…

Vrijdag zit ik in het vliegtuig, en zaterdag 7:15 heeeeel vroeg in de ochtend kom ik aan op Schiphol om jullie allemaal weer te zien!

X Nina.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!