Zomervakantie!

Maandag.

Vandaag is memorial day, een dag dat Amerikanen de soldaten die zijn overleden bij het vechten voor hun land herdenken.

Wij zijn ’s ochtends vroeg vertrokken om te gaan vissen op de bergen, lekker weertje erbij en het was perfect! Daar gaan zitten en wezen vissen terwijl de ouders van Audre de barbecue aanstoken en hotdogs en hamburgers maakte voor de lunch. Ik had een aantal keer bijna beet, maar dat is niet helemaal… maar na de lunch ging ik vissen met een worm en stukje mais eraan en toen had ik de grootste vis van de dag! Maar toen ie aan mn haak hing was ie echt heel sterk dus ik was aan t schreeuwen “I got a fish, I got a fish!” maar omdat ik hem niet naar binnen kreeg riep ik “I need a men, someone strong, I need a men!” Haha maar toen kreeg ik hem toch binnen. Volgens mij was het zo eentje die bij ons in de Delft zwemmen, echt geen idee meer hoe we die noemen… dus die had ik gevangen en daarna had Brody ook nog een vis gevangen (kleiner dan mij, en ook een different kind) maar goed hij was al blij dat ie een vis had!

Toen gingen we terug naar huis rond twee uur, waar Jo zijn zus en broer met aanhang waren om te zwemmen in ons zwembad, dus daar nog even gelegen en ’s avonds lekker pizza gehaald en gegeten!

Dinsdag.
In de ochtend lekker uitgeslapen, Audre en Jo moesten werken zo de boys gingen naar de grandparents. Ik had het huis, inclusief zwembad voor mezelf! Dus Baylee en Amber kwamen over om te zwemmen, daarna lekker naar de Mexicaan geweest voor lunch en een ijsje gehaald. Om 4 uur hadden hun basketbal practice, ja dat starten ze hier weer in de zomer zodat ze niet uit shape raken. Ik heb daar niet meegedaan, we zeiden tegen de coach. “the only running I do today, is the running from the clock” haha. Dus ik heb gekeken. Daarna heeft Amber met afgedropt bij de reck om naar Brody’s baseball game te kijken, helaas verloren ze deze waardoor het baseball season voorbij is voor Bro. ’s Avonds opgepast, lees tv gekeken en daarna naar bed.

Woensdag.

Dus vandaag geen plannen nadat ik moe van de tv werd, mijzelf een Iphone had besteld (jaja) en gek werd van het binnen zitten ben ik naar de grandparents gewandeld om te kijken bij de boys, daar lekker peanutbutter sandwich gegeten en paar shows met hun mee gekeken om weer terug naar huis te lopen. Toen lekker bij het zwembad gelegen, en daarna werd het mij te warm en ben ik binnen bij de air conditioner gaan zitten.

Donderdag.

Vandaag in de middag met Katie naar de nagelsallon geweest, mijn teennagels patroon op laten doen, die zien er nu cute uit! Daarna lekker ijsje gegeten. Toen afgesproken met Bandy (volgens mij heb ik trouwens nooit verteld dat ze eigenlijk Amber heet maar omdat ik twee vriendinnen heb die Amer heten is Bandy dus Bandy and the other is Shook.)

Maar goed we hadden afgesproken en ik ging met haar naar haar softball practice om daarna bij haar te blijven slapen samen met Emma en Makyala.

Vrijdag.
Waarom ik bij hun bleef slapen omdat we vandaag vroeg op moesten want ze hadden een suprise sweet 16 voor me geregeld! Ik had namelijk in het begin gezegd, toen een meisje op onze school 16 werd en een sage droeg, dat ik er ook een wou! Dus ik liep de hele dag in een water/themepark met mijn sage, en elke keer als iemand happy birthday zei we zeiden thanks en omdraaien om dan tegen onszelf te zeggen “we’re such a liars!”

Haha toen we daar klaar waren gingen we naar Stake&Shake waar de serveersters voor me happy birthday zongen! Het was geweldig, en ik vind het supersupersuperlief dat hun dit allemaal voor me geregeld hebben! Ze zijn echt mijn goede vriendinnen hier, bij hun zat ik altijd aan tafel met lunch! Heb geen idee hoe ik het volgend jaar zonder hun moet doen…

Zaterdag.

Vandaag hadden we familie reünie, het was de kant van Audre haar vader, en eigenlijk compleet onbekend voor ons allemaal, maar het eten was goed! En daarna nadat de jongens hun nap hadden gefinishd zijn we naar Dalton gegaan, daar een nieuwe case voor mijn nieuwe Iphone 5 gekocht (jaja heb mezelf ook even getrakteerd!) en thuis vroeg naar bed gegaan.

Zondag.
In de ochtend gingen we naar kerk, ik ging met Shook (de andere Amber) zitten want Audre en Jo waren op het kinderdagverblijf en Shook vroeg dus of ik met haar mee kwam, daarna hadden we het geniale plan om bij haar de nacht te blijven, dus nadat we het gevraagd hadden ging ik met haar mee, we hebben pizza en mijn spullen gehaald. Bij haar thuis dus even tv gekeken om daarna naar Makayla haar huis te gaan, daar gewiid en in de avond brownies gemaakt! Daarna terug naar Shooks huis waar we films hebben gekeken, en ergens na twaalven in slaap viel.

Dus omdat ik bij haar de nacht bleef slapen, komt dit blog twee dagen later, maar goed niet gaan klagen hoor! Haha.

Zie jullie allemaal in 11 dagen…

X Nina.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!