Laatste schoolweek

Maandag,
Vanaf vandaag alleen nog maar aan het genieten op school, probeer iedereen nog te zien dat gebeurd de meeste tijd om mijn klassen te skippen, maak je geen zorgen de leraren weten het en vinden het oke. We kijken toch alleen maar films…

Na school zijn we naar Brody zijn baseball game geweest, en dan na game zijn we thuis nog lekker het zwembad ingedoken!! Ja zoals ik al een stuk of 10000 keer verteld heb, we hebben hier ons eigen pool in de tuin!

Dinsdag.

Dus na een schooldagje met weer niets doen zouden we ’s avonds eigenlijk naar een spelshow gaan maar omdat degene met wie we gingen ziek is, en we niet zeker waren of ik wel naar binnen mocht want ik ben nog geen volwassenen, zijn we niet gegaan. In plaats daarvan zijn we naar Brody zijn awardnight gegaan en daar kreeg hij een civilship award (geen idee hoe je het schrijft) het is dat hij goed kan omgaan met iedereen, altijd luisterd en later ver gaat komen, en dat is helemaal waar! Ik ben zo trots op hem!
Daarna zijn we nog snel naar zijn baseball game gegaan, om daarna toen we thuis waren weer te zwemmen!

Woensdag.
Vandaag startte de examens voor kinderen die langer dan zoveel dagen gemist hadden van school. Ik heb ze niet hoeven maken omdat ik maar 2,5 dagen school heb gemist, ik was toch zo een goede student hier!

Maar ik had geen zin om in de klas niets te doen, dus we hebben lekker eerst filmpje gekeken in een klas daarna zijn we naar buiten geweest en hebben van 3th tot 7th period buiten gezeten, en natuurlijk als je die zon op mijn melkflessen zet, heb je verbrande benen aan het eind van de dag. Maar dat maakt niet uit ik had gelukkig een kleurtje!

Na school lekker thuis in de pool gelegen en daarna gegeten bij de Mexicaan.

Donderdag.

Eigenlijk de laatste schooldag, want vrijdag zou een halve dag zijn dus een heleboel mensen kwamen niet.

Ik zou vandaag maar een half dagje blijven want ik ging met Emma en Amber eerst naar Dalton lunchen en daarna terug naar mijn huis om te zwemmen! ’s Avonds hadden we een voetbal etentje dus ben ik na het zwemmen helemaal opgedoft door Emma en Amber die mijn make-up en haar hadden gedaan. Daarna naar de Mexicaan gegaan om te eten, eigenlijk was het niet zoals basketbal met speeches enzo. Hier hebben we gegeten kregen we een certificaat en zijn we weer weggegaan.

’s Avonds weer naar Brody zijn game geweest (hij had een tournament this week.) en thuis filmpje gekeken.

Vrijdag.
Vandaag de laatste schooldag (niet de officiële want we moeten nog ons rapport op komen pikken.) Maar goed ik hoefde eigenlijk niet te gaan maar ik had de leraren nog niet echt bedankt en dat wou ik wel graag doen.

Dus ik heb die klompjes sleutelhangers gebruikt die mijn moeder gestuurd had met een lieve note eraan.

Ik heb er ook eentje aan mijn basketbal coach gegeven, en omdat hij natuurlijk wist wat er allemaal in het begin speelde zei hij van, ik hoop dat je kijk op de Amerikanen is veranderd, dat je ziet dat er ook andere mensen zijn. Ook gaf ik mijn basketbal practice jersey terug, en op het moment dat ik omdraai, de hal inloop en mijn vriendin zie barst ik in huilen op haar schouders uit. Ik zie hem nog een deze dagen in de vakantie, maar het is verschrikkelijk dat ik volgend jaar niet meer twee lessen op een dag coach Robb heb, die eigenlijk vanaf het begin er voor mij is geweest en me heel veel heeft geleerd en me mee getrokken door zoveel dingen… Die man is gewoon amazing!

Na een kort schooldagje thuis op de bank in slaap gevallen, want ik wou niet zwemmen want het was te koud (we gingen van 28 graden, naar 25 maar de wind kon je laten bevriezen!) Ergens eind van de middag werd ik wakker gemaakt en moest ik opschieten, we zouden naar een echte professionele baseball game gaan! Daar aangekomen waren we in zo een big stadion waar mannen liepen die schreeuwde “peanut, 3 dollars, cold bear!” echt zoals films enzo! We hebben echt de eerste zeven innings niets speciaals gezien elke keer als ze bijna een punt maakte hadden ze 3 uit en wissel… maar gelukkig hadden we toen 1 puntje! En dat was genoeg, we wonnen!!

Het was echt geweldig om te zien!

Zaterdag.

Hele dag eigenlijk niet veel gedaan, maar ’s avonds gingen we naar de film! Het was echt de stomste film die ik ooit had gezien, maar de jongens vonden het leuk dus dat was al fijn genoeg. Jammer genoeg hadden we de meest annoying meiden achter ons zitten, die waren 15/16 jaar en ik zat me verschikkelijk aan ze te irriteren. Maar goed, daarna nog even naar de mall gegaan gewinkeld en toen thuis filmpje gekeken.

Zondag.

’s Ochtends naar de kerk gegaan, en daarna thuis lunch gegeten en het zwembad ingedoken, volgens mij word ik na mijn burning van last woensdag eindelijk bruin! Terwijl jullie nog lijkbleek zijn! Daarna even met mijn mama en zusje geskyped om daarna bij de Japan te gaan eten omdat mijn neefje zijn birthday had. Was weer een nieuwe ervaring want ze maakte het in front of you. Was leuk! Daarna lekker ijsje gehaald om thuis eindelijk wat foto’s op facebook te uploaden en mijn blog op te daten.

Straks lekker slapen want morgen vroeg op om de bergen in te gaan en te gaan vissen!

Geniet van het koude weer, ik zal proberen de zon in mijn koffer te stoppen!

Dikke kus Nina.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!