Powderpuff en een weekupdate.

Lieve Nederlanders,

Powderpuff,

Vorige week hadden we de powderpuff game. Wel we verloren maar het was best close we waren beide wel een goed team. Ik had die dag ontzettend veel lol met alle foto’s die we maakte toen we ons uniform aanhadden, en van die zwarte strepen op onze gezicht. Ik zal wel wat foto’s op facebook plaatsen!

Nu komt er een week update, wat ik in het begin van het jaar gedaan heb maar toen mee gestopt ben omdat ik geen tijd meer had…

Maandag:
Maandag zijn we weer naar school gegaan, eigenlijk doen we niets meer omdat we nog maar twee weekjes school over hebben. Ik had in de ochtend een meeting omdat ik mee zou gaan om te helpen met de sportdag van de kleuters op dinsdag. Dus we kregen alle informatie en dat was wel het hoogte punt van de dag.

Dinsdag:
Vandaag had ik maar een uurtje les en daarna gingen we met de bus naar de kleuterschool. Ik was bij het water station zorgen dat de bakken water gevuld bleven. Dus ik was met de tuinslang heen en weer.

Nadat we alles te horen hadden gekregen werden we voorgesteld bij de kleuters. Hun hadden eerst een ererondje met een sign dat was schattig om te zien! Ook omdat Brody mijn kleine broertjes bij die kleuters zat.

Daarna zijn we naar buiten gegaan. Natuurlijk als de kinderen tuinslangen zien en waterspelletjes dan is het “kom dan, pak me dan je krijgt me toch niet ik word niet nat” en aan het eind van de game waren ze al soaked. Mede mijn schuld… Soms worden de kinderen slim en dan is het, “heei ik heb hier een bucket en daar water dus ook ik was soaked…”

Maar het was een fundag! Tijdens onze lunch mochten we in de gym waar ze een parcouse springkussen ding hadden, dus we hebben ons goed vermaakt!

Woensdag:
Ik had het dinsdag zo leuk, dat ik vandaag weer wou gaan. Dus mijn eerste klas geskipt met mijn vriendin om de vrouw te zoeken die het allemaal regelde. Ik mocht mee als er iemand zich afgemeld had of ziek was. Natuurlijk had ik niet dat geluk en moest ik gewoon mijn klassen volgde.. Ook al doen we niets meer ik had met deze 30 graden van vandaag toch graag buiten geweest dan de hele dag binnen..

Maar morgen ga ik het weer proberen!

Na school zijn we thuis buiten in de tuin wezen spelen, ze hebben ondertussen ook het zwembad geopend dus als de chloor er inzitten kunnen we zwemmen! Waarschijnlijk dit weekend! Maar wel lekker met mijn voeten gedobberd. Nu hopen dat ik dan ook van mijn melkfles benen afkom want ik wil die bruin hebben voor ik terug ga naar de Nederlandse bagger zomer…

Donderdag:
Dus vandaag vergat ik mijn spullen dus heb niet gevraagd of ik mee mocht, dat was ook niet heel erg het was toch niet warm.
Vandaag wel een jaarboek gekocht heb mezelf wel vier keer gespot haha. Veel vriendinnen hebben er al lieve woorden ingeschreven, ik heb geen idee hoe het de laatste schooldag zou zijn, maar ik loop er nu al elke keer om te huilen dus dat word dus wat die laatste schooldag…

Vrijdag:
Vrijdag kregen we onze scores terug van die belangrijke testen die we vorige week moesten maken. En ik heb ze gewoon allemaal gehaald haha! Ben ik toch wat slimmer dan ik dacht.

Vandaag niet de hele dag op school gebleven omdat ik naar Atlanta moest voor een uitwisseling studenten meeting.
Kwamen we daar waren er maar 4 mensen inclusief me gekomen, dus dat was wel iets wat me pissig maakte. Rijden we twee uur komt er niemand. Wel een leuke avond gehad met een andere student, ze is Duits.

Zaterdag:
vandaag was het plan om naar Six flags te gaan, daar had ik wel zin in maar van de 4 studenten zouden alleen ik en een andere jongen gaan dus dat vond ik dan weer een dom idee om heen te gaan. Dus erover gediscussieerd te hebben ben ik toch maar gegaan. Het was jammer genoeg heel druk in six flags dus we hebben maar 3 achtbanen gedaan en een treintje.

Na six flags kwam de hele familie me oppikken want we zouden nog een nacht in Atlanta verblijven.

Zondag:
Na een slapelozen nacht, ik deelde een bed met de tweeling en hoe klein ze ook zijn ze vonden het nodig om mij een stukje niet groter dan een tiende van het bed te geven…

Maar goed na het ontbijt gingen we naar het aquarium, Georgia heeft het grootste aquarium van de wereld! Daar hebben we van alles gezien, en een reuze haai het is een walvis haai ofzoiets, maar het was gigantisch!

Er was ook een dolfijnen show, en toen we die aan het kijken waren herinnerde ik me weer wat voor een geweldige beesten dat zijn! Dit betekend dat als ik terug in NL ben ik met iemand naar het dolfinarium ga!

Na het aquarium zouden we eigenlijk nog naar de zoo gaan, maar het regende en onweerde dus we hebben besloten dat nog een ander keertje te doen. Dus gingen we weer terug naar huis waar we nog ice cream hebben gehad onderweg.

Nu zijn we weer thuis ben ik alle foto’s aan op mijn computer aan het zetten, als ik tijd heb komen ze denk ik wel op facebook.

Volgende week is mijn laatste schoolweek, de week erna nog rapport ophalen dan is het over…. Pff nog niet klaar voor eigenlijk :(

Dikke kus Nina.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!