Time is flying by!

Lieve Dutchies,

Zo na bijna 2 weken geen blog te hebben geschreven, komt er vandaag weer eentje. Waarschijnlijk staat alles niet in chronologische volgorde maar dan hebben jullie wel een idee wat er allemaal is gebeurd.

Basketball diner,

Zoals ik al in mijn vorige blog had verteld was de basketball diner, die avond kregen we eten en daarna hadden ze een speech en gaven ze awards weg. Iedereen was opgetut zelfs ik had een jurkje aan (Audre verplichte me toe dat..) en mijn haar gestyled maar dat zag er echt awful uit..

Het was erg gezellig met iedereen! En dat was dan echt het einde van de basketball…

Laatste voetbal game,

Ook de laatste voetbal game is geweest. We hebben helaas verloren, maar toch speelde we goed! Na de wedstrijd was het ook senior night (alle seniors worden dan naar voren geroepen) Ik ben dan geen senior maar ze hadden mij ook naar voren geroepen, ik kreeg een (roze) voetbal met alle namen van het team er op, super lief!

School,

Ja daar is niet veel gebeurd, we hebben de laatste tijd alleen maar geleerd voor de belangerijke testen. Ondanks dat mijn cijfers niet tellen in Holland moet ik ze hier toch maken, aangezien Audre weet dat ik er niet voor zou gaan leren, heeft ze me ijscream van Sonic beloofd elke avond als ik leer. Dus ik zit hier keurig te “leren”… Na school hang ik rond met vrienden. Laatst waren Amber, Baylee en ik naar de winkelcentrum gegaan, en ook een keertje naar de baseball game, daar was het ook senior night en dat is altijd leuk om te zien!

Powderpuff,
Ja dat is iets om naar uit te kijken! Even een korte uitleg, powderpuff is de meisjes football game. Elke grade heeft zijn eigen team. We hebben al een aantal keer getraind en ik begin het spel steeds beter te begrijpen, wel heel jammer dat we in de powderpuff niet elkaar mogen tackelen, maar stopt het spel als je hun flag te pakken krijgt…

Moederdag diner,

Dit weekend hadden we bij mijn tante haar kerk een speciale moeder/dochter diner, voor moederdag. Dit jaar was Audre een gelukkig vrouw want ik was nu haar dochter. We waren dus samen met audre haar zus, haar dochter en hun moeder.

Kerk,
dat is het laatste waar ik over ga praten. Kerk is hier nog steeds interessant, dingen wat de pastoor zegt komen toch wel binnen… Van de week hadden we het over levensverhalen daardoor kwam er een georgia football player langs om te praten. Hij was famous, en ik heb een foto met hem! Het was heel erg leuk om zijn verhaal te horen.

Dit was dan weer mijn blog. Ik ben zo blij dat ik dit alles mag mee maken, in het begin was het niet allemaal zonneschijn, maar nu is het allemaal super tof!

Zoals deze titel al zegt: time is flying by. En dat is waar, ik heb het gevoel dat er 10 miljoen dingen in een minuut gebeuren en ik er amper bij nadenk.

Onderhand hebben we nog maar 16,5 dagen school left en ik moet echt gaan beginnen om mijn camera mee te nemen en foto’s met iedereen te maken, want de 2 weken die ik na de laatste schooldag blijf zal ik waarschijnlijk niet iedereen meer zien…

Ik zal waarschijnlijk nog een blog hier in Amerika schrijven (misschien 2 als ik ergens tijd vind) en daarna nog eentje als ik terug in Holland ben, na mijn laatste verhaal zal ik mijn boek (blog) sluiten en het nog een triljoen keer na lezen om weer te denken aan alle geweldige herinneringen die ik heb!

Dikke kus Nina.

Ps: Ik vind reacties leuk, maar alsjeblieft deze blog zit vol spellingsfouten, ik weet het. Ga je please niet opnoemen….

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!