Prom!

Heei Dutchies!

Zo heb je bijna een maand geen blog, zo heb je er twee in een week! Hier een update over de grootste avond van het jaar, PROM!

Meiden zijn er al maanden van tevoren mee bezig, welke kleur jurk, wat voor jurk, hoe doe ik mijn haar, mijn make-up? En hoe word ik gevraagd? Want als je een jongen een meisje naar prom vraagt moet het wel groots gebeuren! Kaarsen, ballonnen, speurtochten, bloemen, cakes, ik heb het allemaal voorbij zien komen! En als je dan eindelijk gevraagd bent begint de grote zoektocht naar de jurk, sommige zijn er na 2 jurken al uit, andere zijn er na 20 jurken nog niet uit… Maar ze vinden allemaal de jurk!

Dit is dus bij mij niet gebeurd, ik ben niet maanden van tevoren wezen zoeken, ben niet gevraagd, en mijn haar en make-up zou ook allemaal wel komen. Het was zelfs zo dat ik twee weken voor prom dacht, acht laat maar ik ga niet. Maar toen begon dat stemmetje met het “1 keer in je leven” dus twee dagen voor de prom vond ik mijn dress, wist ik hoe ik mijn haar zou doen en heb ik een jongen mee naar de prom gevraagd.

Maar goed het ging natuurlijk niet allemaal van een leien dakje, na twee uur jurken passen had ik nog steeds niet gevonden wat ik wou, dus toen ging Audre me verplichten jurken wat zei leuk vond te proberen. En toen vond ik mijn jurk, het had alles waar ik eerst nee tegen zei, het was roze, poofy en had glinsters. Maar ik voelde me als een prinses!

En toen was het prom dag! Ik was zo excited, nadat een stylist mijn haar had gedaan en mijn make-up erop zat heb ik me jurk aangedaan, en met de sieraden van Audre was het helemaal af!
Zoals ik al zei het ging niet allemaal van een leien dakje, 5 minuten voordat ik vertrok naar de plaats waar we met de groep hadden afgesproken, heeft mijn date naar mijn vriendin getxt dat hij niet meer kon gaan. Eikel. Maar het kon de pret niet drukken, ik heb gewoon genoten van de hele dag!

Nadat we bij de afspreek plaats zijn gegaan zijn we doorgereden naar de plaats waar we foto’s namen. Daar zijn we zeker twee uur gebleven en ik had zoveel lol! De hele tijd als ze zeiden, oke doe dit met je date, zei ik o mijn date is ergens over daar, en dan wees ik een random iets aan.
Na de foto’s zijn we gaan eten, en daarna door naar PROM! Het thema was neon zo we kregen van die lichtstaafjes, het was gezellig en leuk om iedereen zo uitgedost te zien! Na 1,5 uur zijn we weggegaan en hebben we nog een filmpje gepakt in de bios.
En toen ik na een superleuke dag thuis was moest ik nog mijn haar losmaken, er kwamen 44 schuifspeldjes uit, en volgens mij zitten er nog steeds een paar stuck…

Ik geloof dat ik alles wel verteld heb, het volgende waar we naar uit kijken is het basketbal diner.

Dikke kus Nina.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!