SPRINGBREAK!!

Heei mensen,

Terwijl jullie gewoon naar school moesten en alleen een lang weekend hadden, had ik lekker tien dagen vrij! SPRINGBREAK! De meeste mensen gaan dan naar Florida, Panama city beach, en daar was dus de halve school aan alle facebook updates te zien. Dat is echt iets waar ik op wacht, de beach! Gewoon op mijn fiets lekker een dagje zonnen op het strand! Maar goed hier maar een update van mijn vakantie.

Vrijdag:
We waren vrijdag al vrij, goede vrijdag namelijk. Dus toen zijn we naar de film gegaan, the groods het was echt grappig! Daarna even rondgelopen in de mall, ik heb daar gelijk een Pasen jurkje gekocht want je kunt geen jeans dragen met Pasen, aldus mijn hostmam…

’s avonds hebben we eieren geverd, of eigenlijk in een soort water met een kleurtje gedoopt, was harstikke leuk met de kleine jongens!

Zaterdag:
Eerst waren we bij Brody zijn baseball practice, daarna door naar de zus van Jo om daar alvast een klein paas diner te hebben. Zo een heleboel nieuwe familieleden leren kennen! Daarna weer thuis en gelijk gaan slapen want de volgende dag vroeg op voor de pasen kerkdienst.

Zondag;

Zondag waren we al vroeg op, en de paashaas was langs geweest! Ik had een basket gevuld met snoep, en een awesome muts! Daarna zijn we naar de kerk voor de pasen dienst gegaan, we hadden heel veel muziek, maar toen de priester ging praten ging het niet echt over dat Jezus opstond enz. Dus niet echt waarom we Pasen hebben.

Na de kerk gingen we naar een tante van Jo ook daar weer gegeten en daarna doorgegaan naar de ouders van Audre, daar hebben we een eierenzoektocht gedaan, ik zag een miljoen eieren maar “vond” er maar 3… en toen was er nog een ei kwijt, dus ik dacht die ga ik vinden! En ik vond hem! Toen vertelde ik de kinderen, ja de regel bij ons is wie de laatste ei vind krijg al het snoep, je zag een hele gezicht van een happy face naar een sad face veranderen.
Daarna kregen we binnen nog een easterbasket met veel snoep van grammie, zoals wij haar noemen!
Het was superleuke pasen!

Maandag:
Maandag ben ik met een vriendin (Amber) naar Dalton gegaan, eerst gezellig frozen yoghurt gegeten, daarna rondgelopen in de mall, nieuwe schoenen gekocht en toen was het wat we daarna gingen doen? Dus ik zeg laten we naar de Walmart gaan en een IPad kopen, zo dus we gingen gewoon “eventjes” naar de Walmart en ik heb een Ipad mini gekocht!

Dinsdag:
We waren vandaag naar de supermarkt geweest, gespeeld in de speeltuin en ’s avonds uit eten voor Grammie haar verjaardag.

Woensdag:
Soccer training en ’s avonds hadden we een verlaat easter dinner bij de zus van Audre, zo leuk met al die kleine kinderen, ik ben gek op Karoline, we hebben echt een fijne klik samen!

Donderdag:
Niet veel alleen soccer training. En daarna spullen inpakken want de volgende dag gingne we naar het waterpark!

Vrijdag:
Vandaag in alle vroegte vertrokken we naar het waterpark, gezellig met de hele familie. Opa, oma, tante, oom, neefjes en nichtje.
Daar aangekomen gelijk wezen zwemmen. ’s Avonds gespeeld in de game hall en een muur beklommen. Ze hadden daar echt van alles, een ding waar je over balken heenloopt in de lucht en dan vastgeketend zit, ik heb geen idee hoe ik dat goed kan uitleggen. Ik heb het ook in Frankrijk gedaan maar dat was in bomen.

Zaterdag:
eerst een buffet ontbijt gehad, dus eieren, bisquits, pannekoeken, wafels en ik had ook wat fruit. Daarna weer wezen zwemmen en ’s middag wouden we gaan lunchen maar toen we uit ons raam keken was de nieuwe glijbaan geopend! Dus ik ben met Jo in de rij gaan staan. Nou ga ik je een beschrijving geven van die glijbaan, je staat op een platform en dan valt ie weg, dan maak je een looping en kom je beneden uit. DOODENG! Maar ik heb het gedaan! Toen ik beneden was, was ik totaal aan het shaken van die hele adrenaline kick die ik kreeg!

Daarna zijn we wezen lunchen en toen gaan mini golfen, na acht banen hadden wij er allemaal wel genoeg van maar natuurlijk bleven we doorspelen. Daarna lekker weer het zwembad ingedoken, deze keer het buitenzwembad lekker rondgedobberd op een band.

’s Avonds weer in de game hall gespeeld en daarna hebben Brody en ik dat ding in de lucht gedaan, voor Brody was het wat te veel dus hem beneden gebracht en ik mocht terug naar boven, dus heb nog even het hele parcours afgelegd.

Zondag:
De laatste dag… We moesten vroeg uit de hotelkamer dus nadat we geontbeten hadden zijn we nog even terug naar de game hall gegaan, de tickets ingewisseld ik ben weer wat candy rijker!

Op de terugweg naar huis zijn we nog gestopt om lunch te eten bij de mexicaan en eindelijk thuis omgekleed naar shorts en t-shirts en weer gespeeld in de speeltuin!

Het was een geweldige springbreak! Het waterpark was super gezellig met iedereen en ik had er superveel fun gehad!

De eerste schooldag was weer moeilijk maar we hebben het overleefd! Het was gek dat ik toen dacht dat ik nog maar 35 dagen school te gaan heb, misschien korter, hopelijk langer… Ik denk dat dit mijn eerste keer zou zijn dat ik de laatste schooldag voor zomervakantie zal gaan huilen…

We zien het wel, ondertussen geniet ik nog met volle teugen! We krijgen nog prom, en basketbal diner. Natuurlijk heb ik ook nog steeds voetbal!

Ik zal weer een update na de prom geven!

Xxx Nina.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!