Normale leventje.

Heei Nederlanders!

Hoe is het daar? Weer lekker kouds hoorde ik? Hier weer een update, het is naar mijn gevoel niet interessant maar jullie willen natuurlijk alles weten! Dus ik maak maar weer een blogje.

School.
Wel daar is niet veel gebeurd, laatst hadden we sneeuw en het plakte een beetje maar we kregen geen sneeuwvrij, beetje jammer weer. Ook hadden we een storm en toen waaide bomen om, maar de school was al uit dus we kregen ook geen vrij.

Na schooltijd blijf ik altijd wachten tot iemand me op komt pikken, dus kan ik leuke jongens kijken die voetbal, rugby of tracktraining hebben of gewoon gewicht heffen in de gym. Dus ik heb leuke dingen om aan te zien, ook zijn er altijd wel mensen die ik ken dus ik vermaak me wel.

Ook is er een meisje zwanger (15/16 jaar) en haar verloofde zijn ex kwam terug, die blijkt ook zwanger te zijn en het is waarschijnlijk zijn kind! Drama hier op die high schools!

Weekends.
Vorig weekend hadden we twee verjaardagen, en echt kleine kinderen op een verjaardag zijn stelletje wilde dieren! Ze hebben hier niet verjaardagen thuis, nee t heeft een heel thema, en is in een grote zaal, of iets van ballorig ofzo. Ook iedereen brengt gigantische cadeautjes mee, het maakt niet uit of het gewoon een schoolvriendje is hij geeft hem gewoon een wii-spel, Het is echt groot, en de verjaardag duurt maar ongeveer twee uurtjes dan is het over en gaat iedereen naar huis… Erg verschillend dan bij ons.

Het weekend daarna waren Audre en Jo een weekendje weg, de jongens sliepen bij de opa en oma, dus ik bleef het weekend bij een vriendin. We hebben hele weekend films gekeken, rondgehangen en de moeder heeft het hele weekend voor ons eten gezorgd dus ook goed te eten!

Dat was wel weer een update, waarschijnlijk komt er over 2 weken weer eentje want dan hebben we Brody’s birthday party gehad (In chukky cheese!) dus dat is wel weer een verhaal waard!

Dikke kus Nina.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!