Winterbreak

Lieve dutch people,

Hoe was jullie voorjaars vakantie? Ik heb lekker genoten van de mijne! Het was wel weer veel te kort…

Maandag zijn we naar de film geweest, escape from planet earth. Een film over aliens (kinderfilm) niet heel grappig maar toch een leuk tijdverdrijf!


Dinsdag was de state game voor de meiden! Na een busrit van 3 en een half uur, een tussenstop bij DQ voor een Blizzard (beste ijs van de wereld) kwamen we aan bij een school wat stond naast een gevangenis en waarvan het footballfield leek op een stadion in Rome waar ze mensen met leeuwen laten vechten…

De wedstrijd was superspannend! De laatste 20 seconden stonden we 1 punt voor, de laatste 10 seconden dribbelde we terug naar onze goal, werden in de val gelokt, verloren de bal, tegenpartij scoort en de buzzer ging. Daarna natuurlijk ook weer gehuild want het was nu echt over…

Woensdag een middagje op de jongens gepast en ’s avonds naar de boys staat game geweest, dit was de eerste keer dat wij mochten hosten! En we wonnen! Dus gister zijn de jongens naar sweet 16 (laatste 16 teams) gegaan maar helaas verloren ze die…

Donderdagochtend in alle vroegte wakker want we hadden 4 gasten die bleven slapen. Toen maar snel aangekleed zodat ik ook nog wat ontbijt had… ’s middags wezen bowlen, na lang smeken kreeg ik gelukkig rekjes! Niet dat het hielp want ik werd tweede… Daarna voor het eerst frozen yoghurt gegeten, en asljeblieft kan er een slimme Nederlander zijn die dat naar Nederland brengt? Ik smeek je!

Vrijdag zijn we naar Chuk E Cheese geweest dat is zo een speelhal waar je muntjes koopt en als je wint krijg je tickets, ik had 253 tickets! En de tijd van mijn leven!

Zaterdag gewoon lekker niets gedaan, het zelfde als zondag.
Audre is zaterdag vertrokken en komt dinsdag pas terug dus ik ben de enige vrouw in een jongens groep! Komt vast wel goed!

Dikke kus Nina.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!