Week nummer zoveel

Hallo lieve Nederlanders,

Ja ik noem het maar week nummer zoveel want ik ben te insperatieloos voor een titel en ik weet niet hoeveelste week het nu is…

Dit was de laatste schoolweek voor de vakantie, en het was een spannende week want we hadden regio kampioenschappen!!

School:
Ja school is gewoon saai, ik heb het wel heel gezellig met alle mensen die ik ken enz. Prom komt ook bijna en ik moet nog steeds een date vinden. Ik had wel bedacht om anders met mijn vriendin te gaan, maar Audre staat dat niet toe, ze zegt Nina dit is je enige prom je moet op de foto met een jongen. Maar ik ga niemand vragen want dat vind ik eng en als niemand mij vraagt, tja dan zonder jongen…


Basketbal:
Zoals ik al zei deze week startte het regio kampioenschappen, maandag t/m woensdag hadden ze practice, donderdag de eerste game! En die wonnen we, omdat we in een hoge poule zaten betekende dat, dat we sowieso naar state gaan! Zo trots op de meiden! Helaas hadden we vrijdag de wedstrijd verloren, maar zaterdag wel weer gewonnen! We werden derde van de 6 (volgens mij.)
Zaterdag ook gezellig in de bus geskypt met papa, Rick en Pleuni. Dat was wel grappig want iedereen kijkt je aan alsof je Chinees praat! We waren nog niet uitgepraat toen we bij de gymzaal waren dus daar binnen ook gewoon lekker Dutch gepraat en iedereen was aan het omkijken en ik zag ze denken “wat een idioot!”

Dinsdag hebben we onze eerste staat game, dat is 3 uur rijden, DRIE hele uren in die gele schoolbus zitten… Maar we kunnen het (hoop ik.)

Valentijns dag:
Ja dat is een hele grote dag in Amerika! Bij ons op school werden er geen roze of chocolade verkocht omdat ouders klaagde dat hun kinderen niets gekregen dat was namelijk niet eerlijk. Maar ik kreeg wel cadeautjes van mijn Audre, oom en tante en de opa en oma. Zo lief! De opa en oma hadden ook in hun kaart gezet dat ze gezegend zijn dat ik een part van hun familie ben.
Ik mis mijn familie natuurlijk heel erg, maar ik heb hier een fijne tweede familie gekregen die ik als het mogelijk is elk jaar ga bezoeken!

Overig:
Dinsdag was Caroline jarig (mijn kleine nichtje) ze werd vier, als iemand jarig is dan ga je uit eten in een restaurant zei koos het mexicaans restaurant dus dat was erg lekker!
Woensdag hadden we een “teacher no talent show” dus de leraren gaan zingen en dansen. Het was wel jammer dat het vijf dezelfde leraren waren die elk optreden een andere groep waren… maar goed we hadden verkort lesrooster dus was goed te doen!

Dat was het wel voor deze week, nu dus een weekje vakantie en ik zal jullie natuurlijk volgende week vertellen over de state games!

Xx Nina.


Ps: Bedankt aan mijn trouwe lezers, en iedereen die altijd reageert dat vind ik leuk!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!