The time is going fast!

Hallo lieven Nederlanders daar ben ik weer! Even een update van waar ik ben gebleven.

We hebben deze weken geen vrij meer gehad. Maar wel sneeuw! Die viel op zaterdag het was niet veel maar ik heb eindelijk mijn Amerikaanse sneeuw gezien!

Op school is niet heel veel gebeurd, ik heb het er geweldig naar mijn zin een fijn groepje vrienden en ken een heleboel mensen! We hadden de ze week wel op school nog een tornado oefening, jaja nadat we van de week een echte hadden gehad moesten we nu van de staat nog een oefening hebben, gekke Amerikanen….


Basketbal is helaas afgelopen, de laatste weken waren er nog een paar bijzondere wedstrijden. Zo hadden we een pink-out game dat was speciaal voor borstkanker. We hadden speciaal shirt gekregen met basketbal en het pink ribon teken erop. Helaas hebben wij de jv girls niet zelf gespeeld omdat op dinsdag alleen 1 jv team mag spelen en vandaag was het de beurt voor de jongens.
Vrijdag was onze laatste game, helaas hebben we die met 4 punten verschil verloren. Ik heb gelukkig wel bijna een halve wedstrijd gespeeld, niet goed ofzo maar heb er wel verschrikkelijk van genoten! Na de wedstrijd kregen we natuurlijk lieve woorden, van de hoofdcoach wie varsity traint. Over dat we allemaal gaan groeien behalve voor mij want ik zou weer weggaan. Toen zat ik me tranen maar binnen te houden. Zei me gastmoeder ja als Nina nooit had gebasketbald had ik nooit een dochter gehad en toen was ik klaar, ik heb gehuild en iedereen ging mee huilen! Ik houw zoveel van die meiden, ze zijn echt mijn maatjes en ze hebben me zoveel geleerd! Dit word een drama als ik straks terugga…

Ondertussen hier ben ik ook nog wezen winkelen, weer een aantal jurken voor de prom uitgeprobeerd. Maar helaas niets gevonden. Verder weet ik niet meer zoveel interessants…

Morgen weer naar school, die week nog wel naar de varsity meiden kijken bij region championship en ik hoop echt heeeeeel erg dat ze het gaan maken bij the state! Dus dat word duimen!

Xx Nina.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!