Update.

Heei Nederlanders,

Hier weer een update vanuit Amerika! Ondertussen ben ik een familielid geworden, voel ik me hier helemaal thuis en geniet voor de volle duizend procent van mijn avontuur!

Basketbal:

We hebben weer een paar games gehad, een paar gewonnen en andere verloren. Een game heb ik wel iets megavets gedaan. Ik stool de bal, zag een lege vloer voor me en dribbelde naar de goal en maakte het met een mooie lay-up af, twee punten voor Nina! Het was geweldig toen iedereen stond te klappen en te schreeuwen, na de wedstrijd had ik ook zoveel reacties van mensen gekregen, sommige kende ik geen eens. Maar dat is het leuke van een exchange student, iedereen kent mij wel!

School:
School, tja dat word nu ook wel gewoon school. Het is moeilijk om in de ochtend op te staan en het liefst duik ik gewoon terug m’n bed in!

Maar we hebben een dag vrij gehad (MLK day) en nog een middag, ochtend en een hele dag vrij gehad door het “vele sneeuw” wat er lag. Even een uitleg de vele sneeuw staat between aanhalingstekens omdat er dus echt helemaal niets was!

Maar goed nu moet ik dus een hele volle week overleven, alhoewel ze zeggen dat er donderdag weer ijs komt!

Tornado:

Ja het weer is hier heel gek. Woensdag waren we aan het lunchen toen de lunchperiode naar de theaterzaal moest. Er was een waarschuwing. Ik vond het wel jammer, want ik mocht niet bij een raam zitten om het te zien. Nee ik zat in een theaterzaal, we mochten niet eens op stoelen zitten en als ik ging rondlopen en praten was “sit down” eerst was er nog een please maar toen ze het zo vaak tegen me gezegd hadden werden ze chagrijnig. Best begrijpelijk natuurlijk., ik was gewoon enthousiast! Maar ik zie altijd na een spannende situatie het gevaarlijke ervan…
Want het was een heftige tornado! Hij was ongeveer 20 minuten bij ons vandaan. But we zijn nog in leven. We werden teruggestuurd naar onze klas waar iedereen nog steeds de updates checkte in de hoop dat we eerder uit waren, helaas niet gebeurd…

Overig:

Nadat ik verhuisd was is mijn zondag ook heel anders geworden. Ik sta nu elke zondag om 7:45 op om 8:35 naar de kerk te gaan. En de kerk is zo verschillend dan de Nederlandse het is eigenlijk een concert met best vrolijke liedjes, niet van die langzame wat wij hebben.

Ander iets wat ik wil vertellen is over de prom, jaja Nina gaat heen in een jurk! We zijn van de week wezen kijken en we hebben echt een hele mooie gevonden! Maar voordat we die gevonden hadden heb ik echt zoveel andere aangehad en ik had echt een gevoel van “say yes to the dress” was superleuk! Maar helaas heeft nadat ik er was een teammaatje de jurk gekocht, dus dat word verder kijken!

En het laatste was ik wil vertellen is dat ik mijn nieuwe familie mijn Dutche cadeautjes hebben gekregen, ik had een paar pantoffel klompen en Jo loopt er echt de hele tijd in huis op! Staat hem geweldig!

Dat was wel weer de update denk ik? We zijn ondertussen aan het aftellen voor de voorjaarsvakantie!

Dikke kus Nina.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!