Een nieuw begin

Lieve Nederlanders,

Heel lang geen blog meer geplaatst maar er is ondertussen wel weer megaveel gebeurd.

Goede dingen maar ook slechte dingen, ik ga deze blog even in stukken opdelen zodat het allemaal niet te verwarrend word.

Nieuw gastgezin:
Zoals jullie weten ging het niet heel goed bij mijn oude gezin, er zijn veel dingen gebeurd en gezegd, wat allemaal dat ga ik niet op de blog zetten dat is niet aardig en ook niet netjes tegenover het gezin. Maar het betekende wel dat ik daar niet kon blijven voor het gehele jaar, na veel stress en spanningen is mijn nieuwe gezin na een aantal weken geaccepteerd om mijn gezin te worden, dus ik begin weer overnieuw!

Ik ben van de week (zaterdag) verhuisd naar mijn nieuwe familie, ik woon nu bij de familie Allen. Ik kende de vrouw des huizes al, Audre is namelijk mijn coach.
Het verdere gezin bestaat uit, Vader Jo, de oudste zoon Brody van 5 en de tweeling Nash en Soyer van 3. Ze wonen in een schattig huis inclusief zwembad!

Het is wel fijn dat ik ze al ken, we hebben ook gelijk regels opgesteld en open tegen elkaar geweest dus dat kan in de toekomst geen problemen opleveren!
Ik voel me deze 3 dagen al heel goed en heel welkom, hoe de toekomst gaat lopen kan niemand zeggen maar ik heb een fijn gevoel nu dus die ga ik lekker behouden!

Kerstmis:
Kerstmis is hier maar een dag, we zijn die dag thuis gebleven, spelletjes gespeeld, film gekeken en natuurlijk wat cadeautjes gegeven. De zaterdag voor kerstmis hadden we een ontbijt bij de grootouders, echt zo een Amerikaans ontbijt, pannenkoeken bisquits bacon roerei, alles was er! Hier ook wat cadeautjes gehad en het was een gezellig ochtendje.

Oud en nieuw:
Nieuwjaar word hier niet groot gevierd, geen oliebollen, vuurwerk of champagne (nu ik eindelijk oud genoeg ben, kan ik het nog steeds niet drinken!)

We hebben deze avond ook spelletjes gespeeld en even voor twaalf zagen we dag bal droppen en hebben we elkaar gelukkig nieuwjaar gewenst. Omdat Denise graag wat vuurwerk wou hebben ze wel wat gekocht, niet de grote pijlen maar ik zag wat kleuren in de lucht en ik had sterretjes dus toch een beetje vuurwerk!

School:
School ging ondertussen wel gewoon door, ik weet er eigenlijk niet heel veel meer van alleen dat ik het er heel gezellig en naar mijn zin heb met mijn vriendinnen. Maar, ja er komt een maar aan. Wat ik dus wel nog weet is dat iemand de week voor kerst had geroepen “jaaa vrijdag gaat de wereld eraan maar dat is niet waar, maar jullie gaan er wel aan ik ga de hele school neerschieten” Dus wat gebeurde er vrijdag, we hadden 38 politie mensen op onze school. We mochten niet in de gangen blijven hangen, als je een les in de gymzaal had moest je allemaal bij elkaar in een vak zitten en tijdens het wisselen van de lessen stonden alle mentoren/conciërges en politiemensen in de gangen… Erg spannend dus, maar natuurlijk is er niets gebeurd.

Basketbal:
Basketbal is geweldig! We hebben ondertussen 6 wedstrijden gespeeld (Ik praat nu over het JV team, mijn team) We hebben drie gewonnen en drie verloren. Helaas heb ik 4 niet meegespeeld in verband met de problemen in het gezin.

Maar in de wedstrijden die ik wel heb meegespeeld heb ik mijn beste beentje voorgezet en met succes! IK heb gescoord!

Omdat ik niet mocht trainen of naar wedstrijden had ik het team ongeveer 3 weken niet gezien (inclusief vakantie waarin ze wel trainen hadden) toen ik vandaag op school kwam werd ik gelijk geknuffeld en ze waren zo blij dat ik er weer was. Dat gaf me een geweldig gevoel! Ik heb hun ook gemist en ze waren ook allemaal zo blij dat ik bij mijn coach was ingetrokken.

Ik denk dat ik jullie nu wel een beetje heb geüpdatet, de vakantie was niet interessant 2 weken niets gedaan alleen maar netflix gekeken en op de bank gehangen.

Ik ga proberen vanaf nu weer elke week een verhaaltje te plaatsen, nieuwe voornemen voor dit jaar!
Ik wens jullie allemaal nog een heel gelukkig nieuwjaar, ik hoop dat jullie nog al jullie vingers hebben!

Update 2:
Oke ik zou het bovenstaande stukje ergens van de week plaatsen maar met alle games en trainingen had ik het druk! Dus alvast een korte update van de laatste week.

Het gaat supergoed met de familie Allen! Zelfs zo goed dat als Audre en ik thuis komen, de jongens roepen “Ninaaaa” Brody zei zelfs toen iemand vroeg hoe is het om een grote zus te hebben? “Superleuk alleen ze blijft maar voor vijf maanden” dat was zo lief!
Ondertussen hebben we deze week ook weer twee games gehad, we hebben ze beide dik ingemaakt! En de laatste game heb ik 2 keer gescoord!

Dit weekend hebben we zaterdag dus wedstrijd gehad en zondag zijn we eerste naar de kerk geweest, daarna wezen eten bij een restaurant met de familie en daarna nog wezen winkelen!


Dikke kus Nina.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!