Bijna vakantie!

Maandag 12 november:
Een vrije dag! Het was veteranday.
’s ochtends van 8 tot 10:15 practice en na practice was het plan om met het hele team naar de coach zijn huis te gaan om daar een pizza+film middag te houden, maar ik mocht plots niet gaan.
Dus naar huis gegaan daar een nog grote waslijst met klusjes gekregen, die allemaal afgewerkt in een uurtje (ik word zo snel in het schoonmaken) en daarna beetje tv gekeken, slaap ingehaald en eventjes geskypt met mijn vader en broer. Of nouja geskypt ik zag hun gezicht, dat was al heel fijn!

Dinsdag 13 november:
De schoolweek van vier dagen was begonnen, en we zijn gestart met het aftellen voor de vakantie!
Op school niet heel veel bijzonders eigenlijk, na school hadden we onze eerste (oefen)wedstrijd!

Of nouja “wij” het varsity team had hem, dat is het oudere/betere team, hoe je het wilt bekijken.
Wij gingen wel mee om aan te moedigen! Helaas hebben de meiden verloren, de jongens hadden wel gewonnen! En man wat kunnen die spelen met de bal! Het was echt leuk om te zien.

’s Avonds rond 10 uur thuisgekomen, daarna nog mijn klusjes gedaan en rond 11 uur eindelijk wezen slapen!

Woensdag 14 november:
Zo fijn als je vier dagenweek heb, dan heb je namelijk geen midden! Deze woensdag was dus helemaal niet erg. Ondanks dat ik eigenlijk niet doorhad dat het woensdag was, had ik toch wel een dikke dip vandaag. Maar toch geprobeerd om al het positieve eruit te halen! Na practice, thuis gebracht en gedoucht daarna weer mijn klusjes gedaan. Lekker vroeg naar bed, want dat is de dipdag zo snel mogelijk over!

Donderdag 15 november:
Een na laatste dagje school en dan vakantie! Niet dat ik erg uitkijk naar vakantie, maar toch leuk om te zeggen…
School was niet geheel bijzonder, na school geen practice maar een game. Het thanksgivingtoernooi. We hebben het eerste team dik ingemaakt! 60-25, echt het was zo vet om te zien! Denk alleen dat ik nog lang niet klaar ben om een paar minuten mee te spelen… Komt wel. Thuis klusjes gedaan en naar bed, vrijdag laatste schooldag.

Vrijdag 16 november:
School was vandaag een laatsteschooldagvoordevakantie-dag, dat betekende niets doen, film kijken en eten. Zo ook bij weightraining daar hadden ze nog een verlaat 18de verjaardag van iemand. Taart, brownie’s, chips alles kwam tevoorschijn! Na school practice tot vijf, daarna konden we zeggen vakantie!

Zaterdag 17 november:
Vandaag uitgeslapen en naar school gegaan, we hadden onze tweede wedstrijd. Ook dit team weer dik ingemaakt, 61-31! Thuis een filmpje gekeken en daarna lekker naar bed!

Zondag 18 november:
Zondag is hier nietsdoendag, dus lekker niets gedaan!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!