363 minuten te gaan!

Lieve bloglezers,

Als ik een euro zou krijgen voor iedere keer dat iemand aan mij vraagt of ik er klaar voor ben, dan zou ik ondertussen miljonair zijn :)
Maar ben ik er klaar voor? Nouja zo ongeveer wel.. Ik heb een vliegticket, visum, reisverzekering en een plek waar ik de eerste zes maanden terecht kan en ik heb een creditcard dus mocht ik echt iets vergeten zijn dan kan ik dat gewoon daar kopen!

Ik heb afscheid genomen van de meeste mensen (een aantal komen straks naar Schiphol!), ik heb de cadeautjes voor het gastgezin ingepakt en ik heb mijn koffers ingepakt (en zit nog net aan onder de max.)
Dus het lijstje is afgevinkt en straks kan ik toch echt naar Schiphol! Lucky me is daar nu natuurlijk weer alles aan de hand dus er is nog aardig wat stress…

Ik ga nog even een rondje met de hond lopen –Even zen worden- en afscheid nemen van mijn Banjertje! (Misschien ook nog even Pokemons vangen ;) )

Voor de mensen die alles willen weten over mijn avonturen in Australië, rechts op je scherm kan je, je emailadres invullen dan krijg je automatisch een email wanneer ik weer wat nieuws plaats.

Tot volgend jaar!!

X Nina

~You gonna miss me by my walk, You gonna miss me by my talk, Oh You sure gonna miss me when I'm gone~

Reacties

Reacties

Maartje

Geniet er van Nina! Wacht op al je updates!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!