Al 28 dagen in Londen.

Lieve bloglezers,

Jaja al 28 dagen hier en geniet er met volle teugen van! Nog 28 dagen te gaan, dus ik zit precies op de helft vandaag! Er is deze week weer veel gebeurd, dus hier komt het verhaal.

Donderdag 23 juli
Vroeg beneden want Sarah moest naar de sportschool. De meiden klaargemaakt voor de dag, tanden poetsen, haren doen, aankleden etc. Toen Sarah terug kwam met de hond gaan lopen en daarna thuis nog even opgeruimd. De ochtend was omgevlogen en ’s middags was ik vrij. Aangezien ik woensdag een superleuk spijkerbroekje had gezien en gepast maar toch niet had gekocht, had ik vandaag zó een spijt dat ik met Marlijn terug naar de Primark in Hammersmith ben gegaan en heb hem toch gekocht. Helaas is het weer zo slecht dat ik hem nog steeds niet heb aan kunnen doen. Daarna nog geluncht bij een café en daarna zijn we weer naar huis gegaan en heb ik een rondje met de hond gedaan. ’s Avonds een lekker warm bad genomen en daarna vroeg naar bed.

Vrijdag 24 juli
Wakker geworden met regen, tja zomer in Engeland he? We hadden besloten om met de meiden naar de bios te gaan, Inside out! Zat ik daar in de biosscoop met 100 kids. Tijdens de commercials even gewhatsapt met mijn broer, dag ging ongeveer zo:

Ik: Ik zit in de biosscoop met ongeveer 100 kids

Rick: Ik ben aan het werk

Ik: Ja ik ook, dat is nog het leuke!

Rick: Dat is geen werk, dat is vrijetijdsbesteding…

Nou maar dat zette mij wel aan het denken, ik doe hier superleuke dingen met de meiden en dat is mijn werk. Ik weet wel 10000% zeker dat ik later met kids wil werken, ik heb het zo naar mijn zin! Oké terug naar het verhaal, de film was superleuk echt een leuke manier om de kids te leren om te gaan met emoties, dat het oke is om verdrietig te zijn, enz. Na de film terug door de stromende regen naar huis, en thuis nog even wat huiswerk met de meiden gedaan. En daarna met Alex afgesproken om pannenkoeken te gaan eten in het Dutch pancake house, en die waren echt superlekker! We gaan zeker nog een keer terug, maar dan op maandag want dan is het speciale kortingsdag, dus alle pannenkoeken voor 5 pond! Overvol weer naar huis gegaan en daar nog even tv gekeken, vroeg gaan slapen want de volgende dag stond er weer van alles op de planning!

Zaterdag 25 juli
Vandaag een dagje met de familie weg naar het platteland van Londen. Althans dat was het plan. Nadat we i.p.v. 9 uur om 10 uur eindelijk in de auto zaten, zegt Simon ‘ja allemaal er weer uit we hebben een lekke band’ Daar ging ons dagje uit, om het toch nog een beetje goed te maken heeft de familie mij meegenomen uit lunchen. Had natuurlijk niet gehoeven maar wel superlief! ’s Middags nog snel een last minute afspraak met Suze gemaakt, Suze is ook Nederlands. Samen met haar in de Starbucks gezeten en daar kwam Bonna (Belgische aupair) ook nog naar toe om nog even met zijn drieën bij te kletsen. Tegen etenstijd weer naar huis gegaan en ’s avonds nog een keer met Suze naar een pub geweest, waar dan weer “heel toevallig” Bonna aan het werk was, haha! Niet al te laat gemaakt want er stonden weer veel plannen op de planning voor zondag.

Zondag 26 juli
Vanwege het slechte weer was ik vandaag van plan om naar het National History museum te gaan. Nou ik was niet de enige. Ik kwam daar om 10:10 en er stond al een rij van twee uur, ik bedacht dat ik wel een andere keer zou gaan. Gelukkig is er daar nog meer te doen, dus ben ik naar het Viktoria en Albert museum geweest, wat ik niet echt super interessant vond. Maarja het was gratis, en ik stond droog. Ondertussen had ik contact met een Duitse aupair die naar de art galeries wilde gaan, dus ik heb gewacht op haar. Aangezien ik allang uitgekeken was op de kunst ben ik bij de pret a manger gaan zitten voor een kop koffie. Toen was het al gauw tijd om naar de afspreekplaats te lopen, het was nog even zoeken maar we hebben elkaar gevonden. We zijn naar het Science museum gegaan maar daar was het superdruk met kleine kids dus hebben we de metro gepakt en zijn we eerst naat het portret of galeries gegaan en daarna naar art of galeries. Daar het beroemde sunflowers schilderij van Vincent van Gogh gezien. Dus het was een dagje vol cultuur! Thuis weinig gedaan en dat was weer mijn weekend.

Maandag 27 juli
Een vroeg dagje, dit is de laatste werkweek want de familie gaat vrijdag op vakantie. Vandaag hadden de meiden een ochtendklas tennis, hun vader was vrij dus die bracht ze weg en ik zou hun ’s middags weer ophalen. Tussendoor zou ik het huis wat opruimen. Ook heb ik eindelijk wat postkaarten op de post gedaan, ze lagen er al heel lang maar had nog geen postzegels haha. Daarna doorgelopen naar de tennisbaan en de meiden opgehaald, pff wat een klus. Ze hadden zo hard gesport en dan had ik ze niet eens opgehaald met een taxi, écht belachelijk! Ik lach me soms dood om die meiden haha. ’s Middags moesten we wat leuks plannen, we besloten te gaan zwemmen. We waren daar kwart over drie en de moeder zou ons om vier uur weer halen. Wat ik niet begreep want toen ik altijd naar het zwembad ging dan was ik daar om tien uur en ging ik om half vijf weer naar huis. Nou ik begreep al heel gauw dat die drie kwartier hier genoeg waren. Het bleek namelijk een bak water te zijn met een baan om te duiken, drie banen voor baantjes trekken en de rest van het zwembad om te spelen. Na 45 minuten zou iedereen er gauw klaar met zijn, haha! Maar het was superleuk om even met die meiden te ravotten in het water, thuis gauw eten klaar gemaakt want we hadden superhonger!

Dinsdag 28 juli
Alleen een ochtendje werken, Sarah ging sporten dus ik ben met de hond gaan lopen. Daarna een snack gemaakt voor de meiden en voor mezelf een ontbijt. Sarah kwam na het sporten weer terug met bakspullen. Ik ben met Farah brownies gaan maken ’s ochtends zodat ze die ’s middags mee kon nemen naar haar vriendin. Ze had gelukkig niet alles meegenomen want ik lustte ook wel een stukje! ’s Middags na de lunch had ik afgesproken met een aupair in Wimbledon, we zijn eerst koffie gaan drinken en daarna gaan lopen door het winkelcentrum toen moest zij alweer terug om haar kinderen op te gaan halen. Ik ben weer naar huis gegaan en heb thuis even tv gekeken, ’s avonds had ik afgesproken met de aupairs hier in de buurt en zijn we wat gaan drinken in een pub, supergezellige avond gehad!

Woensdag 29 juli
Heerlijk mogen uitslapen vandaag want hoefde pas om half tien beneden te zijn, alhoewel normaal zijn de tijden ook al superchill hoor! Half negen beneden of negen uur beneden zijn, ik teken ervoor. ’s Ochtends de meiden weggebracht naar de tennis, de hond gelijk meegenomen dus de meiden afgeleverd en daarna gelijk met de hond gaan lopen. Heerlijk even rustig wakker worden zo. Thuis even de woonkamer gestofzuigd, en ik weet voor de volle 100% ik neem later dus echt geen tapijt in huis, wat een rot klus! Om 1 uur weer de meiden opgepikt van de tennis en daarna lunch voor ze klaar gemaakt, toen was het alweer tijd voor de playdate, De kids hebben heerlijk gespeeld en tegen etenstijd kwam er nog een kindje want die zou ook blijven slapen. Dus de kids pizza laten maken en ik ben met de hond gaan lopen want die werd knettergek van al die kids, haha! Natuurlijk had ik weer de badluck dat tijdens het lopen het begon te plenzen, maar gelukkig kon de boom wat regen tegenhouden… Thuis de left over pizza van de kids gegeten, super lekker en zo hoefde ik zelf niet te gaan uitsloven in de keuken. Daarna afgesproken met Suze en Marlijn om wat te gaan drinken, even weg van de gillende en rondrennende kinderen. Was weer een gezellig avondje!
Nu lekker nar bed en morgen de blog posten want de Wi-Fi doet het niet op mijn laptop?

Zo dit was weer het verhaal van deze week, ik moet echt leren om gelijk na een dag alles op te schrijven want ben er soms nog best wel over aan het nadenken. Gelukkig hebben we de foto’s nog!

X Nina.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!